Bár a világméretű járvány miatt a turizmus és az utazási kedv a korábbi töredékére esett vissza, azért a már megkezdett futó projekteket befejezik, bízva a későbbi fellendülésben és az utazási igények visszatérésében.
AVE motorvonatok Madrid Puerta de Atocha állomáson (kép forrása: Wikimedia Commons)
A spanyol nagysebességű vasúthálózat, mely a leghosszabb Európában, továbbra is egyre hosszabbra nyúlik, 2020. elején egy újabb rövidke szakasszal egészült ki.
A Madridot Murciával összekötő folyosó első szakasza ez év február 1-jén nyílt meg a Monforte del Cid és Orihuela közötti 38,3 km-es nagysebességű vonal felavatásával.
A Tajo folyó feletti új vasúti híd terhelési próbája
Bzmot motorkocsi Kecskemét állomáson 2013 februárjában
Felettem az utódom! 2017-ben kezdték el építeni a Tours-Bordeaux közötti új TGV vonalat. Lent még a régi pályán robog a TGV, mellette már épülnek a különszintű vágánykapcsolathoz vezető vágányok betonoszlopai (kép forrása:
Utolsó kommentek