Bizonyára mindenki hallotta már, hogy a gyorsvonati pótjegy előzményeként (talán vele összefüggésben) a MÁV-START Zrt. bemutatott a sajtónak 3 felújított személyvagont, melyeket továbbiak is követhetnek! A kocsik kívül-belűl megújultak és némileg eltérő külső festést is kaptak. Erről én többet nem is írnék, minden részletesen megtalálható a Regionalbahn.hu blogon (a cikk folytatása itt) és a MÁV hivatalos oldalán.
A felújított eredeti személykocsi a Nyugati pályaudvaron
Az új kocsik adták az ötletet, hogy talán a JBSS Bahnban is lenne igény az új vagonokra. A három felújított járműből kettő kívülről csak minimálisan újult meg, mely a játék alacsony felbontása miatt nem lenne túl látványos változás.
A harmadik kocsi azonban jelentős külső változáson esett át, így egy átfestést én is készítettem.
Ahogy azonban lenni szokott, az átfestéshez alapot adó alap-kocsi borzasztó pontatlan volt, így először az alap távolsági vagont kellett rendbe kapni, hogy nekifoghassak az újnak. A 10 perces átfestés így megint több órásra nyúlt, mint ahogy korábban a MÁV V63-as mozdonynál.
Interneten nézelődve és a Traffic Screensavert tanulmányozva én 11 és 12 ablakos verzióval is találkoztam. Én végül a 12 ablakos változatot készítettem el, bár az eredetileg bemutatottnak csak 11 van.
De lássuk a végeredményt!
A két megújult régi festésű kocsi és az új, felújított vagon a szürke sávval
Az alap kocsin az alábbi változtatások történtek:
* Pontosabb lett az ablakkiosztás zoom2 nézetben,
* A kocsi két oldala más-más ablakkiosztást kapott a WC miatt,
* Felkerültek a kapaszkodók,
* Zoom2 nézetben az átjáró gumiharmonika rövidebb lett,
* Új kék színt kapott a kocsi,
* A neonfényű világítás sárgára lett cserélve, a végzárlámpák magasabbra kerültek.
Az új, felújított kocsi pedig az alap kocsi változtatásain felül megkapta az alsó és felső szürke csíkot is és a zoom1 nézet is pontosabb lett.
A kocsik letölthetőek a Megaupload oldalamról!
Utolsó kommentek